خبر بارداریتونو چند هفته اعلام کردین؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

به نظرم تا انومالی نباید به کسی گفت…

منکه اصلا نمیخام کسی بفهمه فعلا

من از ۸ هفته خیلی هم خوبه همه هواتو دارن مراقبن

تاالان فقط همسرم میدونه فلن نمیخام ب کسی بگم

من ب خانواده سنو قلب گفتم
ولی ب بقیه بعد انتی
ولی ایندفعه میخوام هفت ماه ب بعد بگم ان شاءالله

من فقط مامانم و خواهرم میدونن
تا nt به هیچکس نمیگم

به نظرم بستگی به شرایط هرکس فرق میکنه، من از 8 هفته به بعد گفتم یه سریا هم که نگفتم آنقدر حالم بد بود و قیافه داغون بود فهمیدن،

من بعد سونو قلب گفتم
البته مادربزرگم خودش فهمید از چهره ام
ولی بقیه بعد سونو قلب که مطمئن شدم تشکیل شده گفتم

به مادرم هفته ی قبل گفتم
به خانواده ی شوهرم تو ۷ماهگی میخوام بگم

بعد انومالی یاحداقل انتی بگو

به نظرمن بعد nt خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مری مری قصد بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی