بیبی چک مثبت شد به مامانم بعد از ازمایش خون به همه
بعد ک رفتم سونو گفت سه قلو عه توی ۶ هفته پدرشوهرم از ذوق به همه خبر داد😂
بعد سونو تشکیل قلب اولیو بعد بعد مثبت شدن آزمایش
من به محض مثبت شدن
چند هفته سنو قلب میرن
ما هنوز نگفتیم چون هنوز سونو قلب نرفتم
من ۶هفته به بعد ک قلب تشکیل شد گفتم اول نمیخاستم بگم ولی. ویاراصلا اجازه نداد
من قبل از اینکه آزمایش بدم به خواهرم گفتم 😁 بعد ک آزمایش دادم جوابش اومد به خانوادم حدود ۵ هفته بودم 😅
بعد از اینکه بی بی چک مثبت شد و آزمایش دادم نتونیستم جلوی خودمو بگیرم هم به خانواده خودم هم به همسرم گفتم😅
من هنوز نگفتم
۴ماهم بود گفتم
بعد از سونوی قلب به خانواده ها، به جز مامانم که دو هفته قبل تر بهش گفته بودم.
من که بعد آزمایش به خانواده خودم و پدر شوهر مادرشوهرم گفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.