۶ پاسخ

۳۸هفته دیگه وقت‌سزارین میدن کامله مگ‌اینک‌خدایی‌نکرده مشکلی باشه

از ۳۷ ب بعد

من بچه از ۲۷ هفته ام دیدم که زنده مونده🥰❤️

جاری من بچشو ۳۶ هفته بدنیا اورد سالم بود خداروشکر

از هفته ی ۳۸ بارداری

عزیزم هستن بعضیا ک ۳۸ هفته هم میرن دستگاه ولی معمولا از ۳۸ به دنیا بیاد مشکلی نداره دیدم ۳۵ هم نرفته دستگاه ولی خب بستگی به جنین داره

سوال های مرتبط