۹ پاسخ

به زودی انشالله

من الانشم استرس دارم زود بیاد

من 28هفته ام خیلی درد دارم شکمم بالاش سنگ میشه

من تاالان استرسشو دارم🤣 بااینکه دارم ۳۶ هفته رو پر میکنم...دکترم بهم شیاف داد🫠

چشم بهم بزنی رسیدی😂

باز بعدش نمیاد
هی میگ چرا نمیااااد خسته شدم😂

میرسی نترس ۴۰هفته م به زور نمیاد😂

خاهر باور کن الان دوران خوشی ته 🤣🤣

نترس انشاالله تا 38.39هفته هم میرسی

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 ۱ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی