عزیزان تب سنج تفنگی بگیرم یا معمولی

۲ پاسخ

تفنگی بگیر
اون معمولیا خیلی اذیت میکنه بچه نمیزاره درست تبشو بگیری
من از این تفنگیا گرفتم رو بچه خواهرم که امتحان میکنم فک. میکنه دارم بااهاش بازی می‌کنم کلی میخنده
ولی خودش از اون معمولیا داره که باید بزاری زیر بغل یعنی دو ثانیه صب نمیکنه که با اونا تبشو بگیرن

من هم معمولی گرفتم هم تفنگی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نهال و فراز🌱⛰️ مامان نهال و فراز🌱⛰️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی‌نی 🩵 مامان نی‌نی 🩵 ۱۰ ماهگی