مادرا خیلی سردردم چیکار کنم استامینوفن 500میشه خورد

۵ پاسخ

واای منم از سردرد دارم میترکم اصن نمیتونم بلندشم حس میکنم یه جسمی میکشتم پایین 🥺🥺یعنی توی هفته من طبیعی یه اخه هنوز که چیزی معلوم نیس🥺🥺

دکتر به من ۳۲۵ داد اونم چی در حد مرگم

325 بخور

استامینوفن ساده خوبه

نه دوز کمتر خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری