خانما ازمایش ادرارم چطوره

تصویر
۴ پاسخ

تو آزمایشت نوشته مشکوک ب دفع پروتئین برو ازت آزمایش ۲۴ساعته بگیرن

دفع پروتئین داشته باشی باید بری بیمارستان تحت کنترل تا نینی رو در بیارن
اخه مسمومیت بارداری حساب میشه و خطرناکه

آرامشت الان از هرچیزی مهم تره.خوبه که پیگیری میکنی....نگرانی الکی به خودت راه نده

خون،پروتئین و باکتری دیده شده.به پزشک مراجعه کن

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوان جون🐣 مامان 🩷آوان جون🐣 ۱۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۲ ماهگی
مامان نیلگون مامان نیلگون روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین ۱۲ ماهگی
مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی