کسی تاحالابه بچش شیرخشت داده؟

۱۲ پاسخ

اره بخاطر زردیش دادم

من دادم چند بار بخاطر زردیش خیلی خوبه

بله.

من ی بار دادم بهش نساخت ترنجبین دادم چند بار

من به پسرم میدادم

ولي برا زردي بچه رو روزي يبار با شير بشور خيلي خوبه

ما شیر خشت خودمون میخوریم ک بره تو شیر ب بچه بدبم

دادم و موثر بود

ما به پسر نميديم چون خيلي طبع سردي داره ولي به دختر ندي هم بهتره چون بچه رو گيج ميكنه ممكنه قلبش اسيب ببينه

من دادم یکی دو بار ولی خیلی کم

اره

خیلیا شیر خشک میدن اینجا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان pendar man ❣️ مامان pendar man ❣️ ۱۴ ماهگی
مامان Faraz مامان Faraz ۷ ماهگی