کسی به نوزادش شیرخشت داده منم میترسم بدم

۱۰ پاسخ

خب برو دارو خونه شربت بیلی استاپ بگیر روزی ۸ قطره بده همون شیر خشته

ترنجبین خوبه ولی باعث کم آبی بدنِ نوزاد هم میشه

من همه چی دادم تا یک هفته درگیر بودم ۵ روز زیر دستگاه بود تا اومد پایین به شدت روزای سختی بود برام فقط تحمل کن تا بگذره

خودت بخوربه بچه هیچی نده

من دادم واسه زردی خوبه خنک کنندس

من اب هندونه دادم ۳۰سی سی خوردش واسه زردیش بعد بردم ازمایش گف نداره هیچی

من هیچ چیزی ب نلا ندادم ب ارنم نمیدم منو منت کردن گفتن برا زردی ترنجبین بده ۳ روزم بیمارستان مونده بودم دو روز بعدشم تو خونه دستگاه گفتم ببین این روزای سخت تموم میشه ولی بچه ای ک معدش تا ۵ ۶ ماهگی ابو نمیپذیره پس همه ی اینا عوارض داره رو معدش ک در اینده نشون میده

من خودم میخوردم

ترنجبین من دادم برا زردی

من دادم یک دفعه ترنجبین ولی بیشتر دادم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان امیر علی 💙 مامان امیر علی 💙 ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آریوان کوچولو🐥 مامان آریوان کوچولو🐥 ۸ ماهگی
مامان بچه جون مامان بچه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان هدیه خدا👶🏻💙 مامان هدیه خدا👶🏻💙 ۱۳ ماهگی