بچه هااا از یکسالگی باید شیرخشک 3 بدم یا همون 2؟؟

۴ پاسخ

۳ بده.

۳ بده

۳بایدبدی

3عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا (رادمان♥️) مامان هدیه ی خدا (رادمان♥️) ۱ سالگی