هفته من کیا نفخ داشتن؟ب جنسیت هم ربط داره؟

۵ پاسخ

هیچ ربطی نداره
برای نفخ تو بارداری هم بعد هر غذای ماست بخور اوکیه

🤣🤣من ۴ ماهمه هنو نفخ دارم چ ربطی ب جنسیت داره گوز اخه🤣🤣🤣🤣

😂😂😂😂😂😂

درخواست دوستی بده

لعنت ب نفخ😂😂😂💔💔💔

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان احمدرضا🩵 مامان مامان احمدرضا🩵 ۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان محیا مامان محیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری