۴ پاسخ

نه اگه دکتر نیاز ندونه نیس فقط سونو وزنه

یه ازمایش کامل هم هست که من توهفته ۲۵فک کنم دادم بعد تحمل گلوکز که تیروئید و...چک میشه

نه دیگه فقط سونو داریم

مگه آزمایش گلوکز چشه؟بهترین ازمایش تو بارداری همین بود اصن سخت نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا روزهای ابتدایی تولد