سونوی رشد عزیزم
من دکترم گفت بعد ازمایش گلوکز همون قند که از 26تا 28هفته انجام میشه گفت از همون 26تا 28هفته سونو انومالی اسگن انجام بدم گفت برای همه ی خانومای باردار من اینا مینویسم با وجود اینکه کوچولو من تا الان همه چیزش خوب بوده
سلام سونو رشد عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.