سلام خانما
بعد آزمایش گلوکز دیگه چ سونو و آزمایش هایی باید انجام بدیم ؟؟؟

۳ پاسخ

سونوی رشد عزیزم

من دکترم گفت بعد ازمایش گلوکز همون قند که از 26تا 28هفته انجام میشه گفت از همون 26تا 28هفته سونو انومالی اسگن انجام بدم گفت برای همه ی خانومای باردار من اینا مینویسم با وجود اینکه کوچولو من تا الان همه چیزش خوب بوده

سلام سونو رشد عزیز

سوال های مرتبط

مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس🌸🩷 مامان پرنسس🌸🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری