مامانا بعد آزمایش گلوکز دیگه چ آزمایشی هس ک بدیم؟؟

۳ پاسخ

هیچی
تااااااا ماه آخر که بهت میگن آزمایش بیماری‌های مقاربتی که امکان انتقال به جنین دارن رو بدی.

دیگه چیزی نیست تا ۳۱ هفته به بعد که سونوی رشد باید بری😁🤰🏻😍

دیگه فقط یه سونو رشد هستش

سوال های مرتبط

مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان معجزه😍🌹 مامان معجزه😍🌹 ۱ ماهگی