سلام خانوما خوبین ،بعد ازمایش گلوکز
دیگه چه ازمایشی میدیم ؟

۴ پاسخ

چسبندگی جفت رو دادی؟

اگه جواب اوکی باشه دیگه ازمایشی نیس

انشالله که ازمایش گلوکزت خوب باشه،اگه اوکی بلشه دیگه نیازی به ازمایش نداری

فک کنم دیگه نیست ازمایش

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🌸🩷 مامان پرنسس🌸🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان آلوچه 🍏🍓 مامان آلوچه 🍏🍓 ۱۰ ماهگی