❌❌❌❌عروسک لبوبو❌❌❌❌❌❌

تصویر
۶ پاسخ

واقعا خیلی ترسناک و مرموز هستش بنظرم این چیزایی ک نوشتن واسش حقیقت داره

منم حس خولی نداشتم بهش🤐

خیلی عروسک زشت و مسخره ایه چرا اینو واسه بچها میخرن

بدم میاد ازش همسرم خاست بگیره گفتم خوشم نمیاد از این مسخره بازی ها خواهرم میگه وای چرا تو مث بقیه دخترها نیستی که برای این چیزها ذوق کنی حقیقت حس بدی بهم میده برادر شوهرم خاست برای دخترم بگیره پدر شوهرم نزاشت گفت حس بدی میگیرم ازش

خرافاتییی

یه عروسکه دیگه والا ابن برنامه کودک هایی که ما از تلویزیون می بینیم دیگه نباید از لبو بو بترسیم ازبس همشون ترسناکن گاهی وقتا به بچم میگم نبین ماامان شب میترسی

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان امین مامان امین ۱۵ ماهگی
مامان کیان و نیلا مامان کیان و نیلا ۱ سالگی
مامان نفس جانم مامان نفس جانم ۱۵ ماهگی
مامان امیر ها مامان امیر ها ۱ سالگی