۴ پاسخ

منم ازم میومد هفته شما تا چند وقت پرسیدم گفتن طبیعیه

بله از ماه تقریبا ۵ یه ماده ای به نام کلستروم ترشح میشه و کاملا طبیعیه.فقط دستکاری نکنید سینتونو

اره..

خودت فشار میدی ؟ اصلا سعی کن سینه هاتو فشار ندی ولی اگه بدون فشار میاد بیرون طبیعی بنظرم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری