برا منم چند روز پیش میومد
ولی دیگه قطع شد نمیدونم چرا
فقط تحریکشون نکن طبیعیه فک کنم
من تا الان چیزی از سینه هام نیومد شایدم چون فقط میخوام شیرخشک بدم😅
واسه من شیر و خون باهم میاد 🤕
اره طبیعیه فقط دست نزن
اغوزه عزیزم اصلا دست بهش نزن منم ۴ ماهگی اومد از سینم
اره طبیعیه نگران نباش
.فقط میگن سعی کن تحریک و فشار نده اصلا تا نیاد
چون میگن خوب نیست
ترشح هستش یاشیر میاد
اره فقط فشار نده تحریک نشه
بیا پیوی بگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.