امپول ریه درمانگاه بزنم مشکلی نیس؟قند و اینا ندارم

۳ پاسخ

منم دکتر گفت تو بهداشت محلتون بزن

شما الان نیازی به آمپول ریه ندارید که

۳۸هفته برا چی آمپول ریه بزنی ؟

سوال های مرتبط

مامان میوه بهشتی مامان میوه بهشتی روزهای ابتدایی تولد