۲ روزه
حداکثر تا یه هفته اثرش می مونه
اگه ریسک زایمان زودرس طی یک هفته آینده ندارین نزنین که اثرش میره
من ۲۹هفته زدم تقریبا سه هفته بعدش گفتن کامله کامله
من بخاطر شرایط یه روز قبل زایمان زدم
البته ۳۲ هفته میزنن فک نکنم واسه تو بزنن چون بچت کامله دیگه
من امپول ریه زدم ولی بازم بچم رفت دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.