سلام میشه سرازخود آمپول ریه بزنم

۷ پاسخ

نههه اصلا نکن این کارو دکتر باید بگه شاید اصلا لازم نداری

ن اصلا عوارض داره..بعد هفته ۳۴ ریه در حال تکامله خودش این چ کاریه

نه اصلا

بدون تجویز دکتر ک نمیزنن

منکه با مشورت پزشک زدم
ورم دست پا شدید فشار خون بالا .....کلی عوراض داره

نوچ نمیشه

نهههه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی💙 مامان فاطمه و تودلی💙 ۱۰ ماهگی