۴ پاسخ

ولی درد ندارم یکم انقباض میگیره ول می کنه

منم الان سه بار هست معاینه میشم

من ۳۷هفته ۲روز معاینه ام کرد گفت سه سانتی فرداش بستری شدم ۶سانت
ولی کلا سرزایمان هام درد نمیگیره منو باآمپول فشار😅

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دلوین و آیرین مامان دلوین و آیرین روزهای ابتدایی تولد
مامان Salman👼🏻🩵 مامان Salman👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان رویا مامان رویا ۱۲ ماهگی