سلام خوبین کسی میتونه بگه جواب سونو چیه

تصویر
۶ پاسخ

سلام مامانا من دکتر سونو ازش پرسیدم بچه سمت راست شکممه یا چپ خندید گفت بچه تو لگنه این یعنی چی چون ۸ هفتست اینجوریه یعنی

منم این ماه سومه ک اقدامم ولی نمیشه اما خیلی عاشق پسرم🥺

ضربانش 161 باشه فک کنم میگن بچه پسره

۲۸/۱۲/۱۴۰۴ بنظرتون تلریخ تقریبی زایمانه؟

نرماله

۱۰هفته و ۴روزته.ضربان قلب نی نی هم ۱۶۱
مبارکت باشه گلم

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور مامان حبه انگور هفته هجدهم بارداری
مامان Gandom🐣🩷 مامان Gandom🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رُقَیهِ🪐 مامان رُقَیهِ🪐 هفته سی‌ام بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان amirreza مامان amirreza روزهای ابتدایی تولد
مامان پریناز و تودلي مامان پریناز و تودلي هفته نوزدهم بارداری