خانوما شما چند هفته رفتین انتی؟؟

۹ پاسخ

دکتر به منم گفت بین ۱۱تا ۱۳هفته می تونی انتی انجام بدی ولی بهتر وقت ۱۲هفته

دکتر خودش میگه بهترین زیمان ۱۱هفته تا ۱۳هفته هست و بهتره همون ۱۱هفته بری

من دیروز رفتم خود دکتر سونوگرافی گفت برو ۱۲ هفته و ۲ روز بیا

۱۳هفته ۱روز

دکتر بمن گفته ۱۲ هفته و ۳ روز برم

من 12هفته و 4روز

مگه خود دکتر نمیگه ؟؟

من ۱۲ هفته.و ۶ روز رفتم

من امروز میخام برم ۱۱هفته ۵روز

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان معجزه کن خدا مامان معجزه کن خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری