سلام خانوما شما از چند هفته رفتین انتی؟

۱۱ پاسخ

۱۲ هفته و ۳روز

آزمایش نیاز به ناشتا بودن ندارع ؟

من زود برم تا انومالی باز استرس دارم

۱۲ هفته رفتم

من الان نزدیک. سیزده هستم
سیزده هفته مگ برم

من۱۲هفته و۲روز بودم که رفتم

سونوگرافی ۱۲ هفته ب من نوبت داد

دوازده هفته و دو روز رفتم

11هفته

۱۲ هفته و یک روز

سلام مگه دکترت برات با تقویم حساب نکرد ک کی بری؟؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوهیار❤️ مامان کوهیار❤️ ۲ ماهگی
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان معجزه کن خدا مامان معجزه کن خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری