سلام مامانا
میگم شما چند هفته چند روز رفتین انتی!

۹ پاسخ

سلام من 12هفته 4روز بود که رفتم

12هفته و 5روز بهترین تایمه اخرین تایم هم تا 13هفتگی وقت داره

بین ۱۱ تا ۱۲ هفته باید بری
من خودم ۱۲ هفته رفتم و خداروشکر همه چیز خوب بود

۱۲هفته و ۴_۵ روز اینا برو... نذارش ۱۳ هفته.. چون معمولا انتی از تاریخ سونوی قلب چندروز جلوتره...

سلام من ۱۲ هفته و ۲ روز

12هفته و 3روز

12 هفته

سلام گلم من۱۲هفته و۲روز رفتم

سیزده هفته و سه روز برو عالی

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان معجزه کن خدا مامان معجزه کن خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری