سلام
سیب چطوری ب بچم بدم

۴ پاسخ

بپز پوره کن

من میپزم با فرنی یا با چیزای دیگه میدم یا خالی
یکی‌دوبارم تو داخل پستونک میوه نپخته دادم

سیب چی، زمینی؟

از الان میخوای شروع کنی؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۴ ماهگی