۱ پاسخ

چندتادونه برمیداری میذاری توکاسه آب جوش داخلش میرزی بعدازچندساعت پستاشومکنی اب بریزی کنده میشه پستاش بعد میذاری خشک شه بعدآسیاب مکنی بایه قاشق مرباخوری اردبرنج بایکم اب درست مکنی براش

سوال های مرتبط

مامان م‍‍ــیران 🩵 مامان م‍‍ــیران 🩵 ۱۷ ماهگی