۴ پاسخ

من ۱۰ تا ۱۰ تا خیس میکردم بعد آسیاب میکردم میذاشتم یخچال

یکهفته ک زیاده
هر مواد غذایی رو سه روز تست بگیر

من تو همون فرنیش پودر بادوم میریختم

عزیزم یه هفته هرروز بهش فرنی دادی ؟ روزی چند بار؟

سوال های مرتبط

مامان کیانم👶🏻 مامان کیانم👶🏻 ۱ سالگی