۸ پاسخ

مارک بتا اصلا بدرد نمیخوره همش هاله میندازه

وا چرا مثبتت خیلی پررنگ بود حالا اگه هاله بود میگفتی تبخیره ولی اون خیلی پررنگتر بود

نمیدونم بی بی چکا چرا اینجوری مال من دوتا مثبت پررنگ شد با 8روز تاخیر که پریود شدم

چه بد 🥲

یا خدا اینجوریه ک از منم منفیه💔💔
گذاشتم تاپیکم

اگه میخوای ناامید نشی
صبر کن حداقل بعد یک هفته تاخیر بزن

عه چجوری شد پ....😕

چند روز تاخیر داشتی؟

سوال های مرتبط

یکی که درانتظارمادر شدنه یکی که درانتظارمادر شدنه قصد بارداری
یکی که درانتظارمادر شدنه یکی که درانتظارمادر شدنه قصد بارداری
نسرین نسرین قصد بارداری