درد بعد از سزارین چن ساعت طول میکشه

۵ پاسخ

من با سرم های مسکن دردم اروم‌نشد
حتمااا پمپ درد بگیر من فکرشو نمیکردم انقد اذیت شم وگرنه پمپ میگرفتم .
البته من اذیت شدم ولی نگران نباش بدن با بدن فرق داره

درده هست دیگه ولی قابل تحمله

پمپ درد شیاف
با اینا اصلا حس نمیکنی

بستگی به بدنت داره خیلی ها با مسکن دردشون کنترل میشه ولی بعضیا نه کلی مسکن براشون میزنن بازم درد دارن من خودم روز اول اذیت بودم ولی روز بعدش با شیاف دردم آروم میشد

من پمپ درد گرفتم دردم خیلی کم بود

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم ۱ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۵ ماهگی