سلام کسی بوده عددانتی ۴/۴۰باشه امینو داده باشه سالم بوده

۴ پاسخ

دقیق چند هفته و چند روز رفتی

سلام عزیزم امینو دادین بچتون سالم بود؟

واسه من ۳.۷۰ بود آمینوسنتر دادم خداروشکر سالم بود

من ۲.۳ بود فرستادنم به سلفری
الان دوهفته شده ولی جوابش نیومده هنوز

سوال های مرتبط

مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامیه دوتاجوجه مامان مامیه دوتاجوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💖🐣💖 مامان 💖🐣💖 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری