کسی ntیکی از قل هاش بالا بوده؟؟ آمینو داده باشه؟

۱ پاسخ

من ان تی یکی از قل هام بالا بود آمینو هم ندادم
خداروشکر جفتشون هم سالم و زرنگن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری