۲۰ پاسخ

منم پسر وسراین پسرمم عاشق دوغم ولی بعدش سنگین میشم وبی حس😅

من اوایل بارداریم عاشق ماست و ماست خیار پونه بودم ، دوغ زیاد دوست نداشتم...
والا نمیدونم چیه ، خودم حس میکنم دختره

من دوغ آبعلی، دختره

نی نی من پسر شد

من پسره

اره پسر😻

احتمال زیاد بچه ات پسره عزیزم

من تنها و اولین چیزی که حوس کردم دوغ ترش بود و اش دوغ الانم عاشقشم بچم پسره گلم

من پسر

من🤤دختر

ما الان 3تا ابجی هام بارداریم هر سه تا مون دختره

من فک کنم امسال ساله دختره چون طرفا های ما 90درصد دختر دارن الان

چون احتمالی میگه

ان تی چی گف؟

من🤣🤣🤣صبح دوغ ظهر دوغ عصر دوغ شب دوغ🤣🤣فقطم ابعلی انومالی گفت پسر

وای منم دوغ دوست دارم

از شما چیه؟

من دختر

دخمل

من‌ پسر

سوال های مرتبط

مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لارا❤️ مامان لارا❤️ ۲ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی