منننن😭😭
کاری به جنسست نداره بارداری رو همورمون ها تاثیرات میزاره و بی خو. ابی میاره
منم از اول اینحور شدم کمخاب مثلا بزور میرم بخابم ایقدر وول میخورم و بیدارم یسرع جنسیتم پسره
من
شاهدخته💓🤗
منم سه ماه اول خیلی خوب میخوابیدم اما الان بزور ساعت ۱یا ۲شب بخوابم دوباره ۶بیدارم تو خوابم همش بیدار میشم نینی هم دختره
منم کم خواب شدم روزا که اصلا نمیخوابم شبا ام تا دیر وقت بیدارم خواب با کیفیتی ام ندارم صبح ها ام با سردرد بیدار میشم ولی جنسیت رو نمیدونم هنوز
اوایل تا ۳ماهگی زیاد میخوابیدم بعد اون خواب برام الان که ۲۲هفته هستم آرزو شده شدم یه جغد واقعی جنسیت نی نی دختر
من ک دیگه خسته شدم از بیخوابی یعنی کفری شدم اصلا خواب ندارم صبحها هم با سردرد بلند میشم..یعنی کلا روز ی۴ساعت خواب من ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.