مامانا طبیعی یا سزارین؟ مسئله این است🙂

۱۸ پاسخ

منی که تجربه سز دارم،میگم حتما طبیعی، اصلا همه چی طبیعیش خوبه،

بخون اینو

تصویر

من دوتا تجربه سزارین دارم
و میگم صددرصد طبیعی

طبیعی میرم ..

انتخابم طبیعی برای بار دوم

طبیعی
بچه اولم هم طبیعی بود
راضیم

من از هردوش میترسم

سزارین صد در هزار

سزارین چون تجربه زایمان هم طبیعی وهم سزارین دارم سزارین ترجیح میدم برگردم ب عقبم بازم اولی مو سز میکردم سنم کم بود نمیدانستم

به نام خدا انتخاب اول و آخرم سزارین

طبیعی چون طبیغی هم زایمان کردم😂

هر کدوم راحتی و دوست داری ، طبیعی و سزارین رو افراد متفاوت

سزارین چون لگنم تنگه

بار سوم سزارین 😇😇

منکه طبیعی میخوام ماما همراهم دارم برام زیبایی انجام میده اگه پارگی زیاد داشته باشم سزارین عوارضش زیاده

به نام خدا سزارین

سزارین . مسئله حل شد

من سزارین
چون دل طبیعی رو ندارم

سوال های مرتبط

مامان آیماه مامان آیماه ۱۱ ماهگی
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۷ ماهگی
مامان ماریا مامان ماریا ۹ ماهگی
مامان آوات مامان آوات ۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان هفته سی‌وپنجم بارداری