ترجمه سونو ،خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

عالی خدا رو شکر
یه وجبی مثانه هم داره از الان😄

نمیدونم به من گفت به بقیه اعلام نکنید چون احتماله

عالیه از هر نظر

خوبه عزیزم

عالیه خداروشکر 😍☺️

سوال های مرتبط

مامان تودِلیم💕 مامان تودِلیم💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ملورین/سیاوش🐣 مامان ملورین/سیاوش🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🧒آیهان.آوینا👶 مامان 🧒آیهان.آوینا👶 ۶ ماهگی
مامان ماهلین😍🩷 مامان ماهلین😍🩷 ۴ ماهگی
مامان 🧒آیهان.آوینا👶 مامان 🧒آیهان.آوینا👶 ۶ ماهگی
مامان پناه 🍭🧸🎀 مامان پناه 🍭🧸🎀 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری