مامانا خونریزی داشتم سونو دادم .میتونید انگلیسی هاشو ترجمه کنید؟

تصویر
۴ پاسخ

چه سونوگرافی بدی رفتی خیلی ناقص نوشته بهتره بری جای دیگه

هماتوم داری عزیزم برای اون خونریزی، برو پیش دکترت شیاف پروژسترون و امپول پروژسترون میده
توی سونوهای قبلی هماتوم نداشتید؟

حتما برو پیش متخصص زنان تحت نظر باش

هماتوم داری عزیزم .. خونریزی واسه اونه بهت شیاف و آمپول میده و استراحت .
نگران نباش خوبه نینی

سوال های مرتبط

مامان ناردونه مامان ناردونه ۶ ماهگی
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه 🍭🧸🎀 مامان پناه 🍭🧸🎀 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیلا و محمد 💙 مامان آیلا و محمد 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ویکم بارداری