خانوما ازمایش ادرار هست میتونید ترجمه کنید بهم بگید

تصویر
۳ پاسخ

خدا رو شکر همه چی خوبه

سلام عزیزم خوبین rbc و wbc بالا زده و مقدار کمی باکتری که دکتر میگه کم طبیعیه به دکتر نشون دادین؟؟؟

درخواست دوستی بده لطفا

سوال های مرتبط

مامان ناردونه مامان ناردونه ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری