سلام خانما سونو قلب جنین میتونید ترجمه کنید

تصویر
۶ پاسخ

منم هماتوم دارم🥺

چرا اینجوری شده 90درصد باردارا هماتوم دارن؟؟؟؟؟

در یافته‌ها، ساک حاملگی داخل رحمی با واکنش دسیدوای نرمال و قطب جنینی با ضربان قلب قابل مشاهده (۱۵۲ ضربه در دقیقه) دیده می‌شود. سن بارداری بر اساس CRL (طول تاج تا نشیمنگاه) ۱۳ میلی‌متر، حدود ۷ هفته و ۵ روز تخمین زده شده است. کیسه زرده طبیعی به نظر می‌رسد.
همچنین یک هماتوم ساب‌کوریونیک به ابعاد ۱۷۶ میلی‌متر در قسمت تحتانی ساک حاملگی گزارش شده است. یک کیست بدون اکو با دیواره نازک به ابعاد ۵۹۴۰ میلی‌متر در تخمدان چپ (LT ovary) مشاهده شده است. طول کانال دهانه رحم با سونوگرافی ترانس‌ابدو‌مینال ۳۷ میلی‌متر اندازه‌گیری شده است.
برداشت کلی (IMPRESSION) نیز موارد ذکر شده در یافته‌ها است و توسط دکتر شیراوی امضا شده است.

هماتوم ۱۷*۶ میل داری احتمالا بهت شیاف بده نگران نباش

قلبش ۱۵۲ ضربانش خیلی خوبه

با گوگل ترجمه کن

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بلوبغی مامان بلوبغی هفته دهم بارداری
مامان بستنی من🤤 مامان بستنی من🤤 هفته سیزدهم بارداری