سلام خانما، سونو قلب جنین شکمی هست؟

۸ پاسخ

واژینال خطرناکه هزینه شکمی من رفتم ۸۵۰ بود البته هر جا فرق داره من ۶ هفته ۳ رفتم تازه قلبش میزد🥲

دکتر من به من گفت واژینال کلا نرم

بله من هم ۶ هفته هم امروز شکمی رفتم

دکتر خودش تشخیص میده شکمی یا واژینال

من واژینال بود

وایستا ۸ هفته به بعد برو که شکمی انجام بدن چون واژینال شاید خطرناک باشه

سلام اگه بالای8هفته باشی شکمی انجام میدن،شماهم شکمی برو بهتره از واژیناله

بله عزیزم ولی بیشتر واژن چون هفتت کمه

سوال های مرتبط

مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری