واژینال خطرناکه هزینه شکمی من رفتم ۸۵۰ بود البته هر جا فرق داره من ۶ هفته ۳ رفتم تازه قلبش میزد🥲
دکتر من به من گفت واژینال کلا نرم
بله من هم ۶ هفته هم امروز شکمی رفتم
دکتر خودش تشخیص میده شکمی یا واژینال
من واژینال بود
وایستا ۸ هفته به بعد برو که شکمی انجام بدن چون واژینال شاید خطرناک باشه
سلام اگه بالای8هفته باشی شکمی انجام میدن،شماهم شکمی برو بهتره از واژیناله
بله عزیزم ولی بیشتر واژن چون هفتت کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.