خانما برای ۲۰ هفتگی این شکم خوبه یا کوچیکه؟

تصویر
۲۶ پاسخ

خوبه که عزیزم

ایشالله سالم باشید

عالیه من تازه شده اندازه شکمت

اره ماشالا

خوبه که

چه خوشگله

خوبه عزیزم

نگران نباش شکم من باراول تو ۷ماه رفت بالا من چون آبله گرفتم حتی سونو وزن هم نرفتم وزنشم نمی‌دونستم . با خوشحالی میتونم بگم دوماه آخروخیلی به خودم رسیدم کباب . برگ و آبگوشت آجیل بچم چهارکیلو به دنیااومدنکران نباش ماهم ماه های آخر قشنگ بخوری .اکه قند نداری حتما حتما بستنی بخور

خوبه

نه که ربط داشته باشه، گفتم شاید کلا ریزه... چه بدونم کا مادرا کلا استرسی هستیم نه دکتر خودم و نه دکتر سونو هیچکدوم چیزی نگفتن امیدوارم بره بالاتر

شکم بزرگ و کوچیک بودنش ربطی ب درشت و ریز بودن بچه نداره

این شکم من ۲۳هفته هستم

تصویر

منم همینطورم

بلههه مگه شکم خوبو بدم داره؟🤔

خوب مثل مال منه

خوبه من ک تااالان شکم نیاوردم

خوبه زیادم هس😂 من شکمم فقد شبا یکم بالا میاد صبا ک اصن شکم ندارم زیاد 😐

از زاویه بغل

تصویر

خوبه بابا هنوز وقت داری بزرگتر میشه بنضرم‌شکم هرچی جم تر باشه بهتر که بعد زایمان خیلی شل نشه

بسلامتی ایشاللع انگار یه کوچولو ریز

خوبه گلم🧿

برای منم همینه تقریبا شکم دومم

اره ماشالله

اره بابا عالیه

خوبه برا منم اینجوریه

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سامیار✨💕 مامان سامیار✨💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته پسر🥰 مامان پسته پسر🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری