خانوما تو ۲۲ هفته ۶ روز خوبه این شکم یا کوچیکه
#انتی #آنومالی #پوشک

تصویر
۱۰ پاسخ

منم ۲۲ هفته و ۶روزم
شکمم یکم از شما بزرگتره البته من از قبل شکم داشتم

بیخیال عزیزم نباید نگران فرم شکم باشی
وزن و رشد بچه مهمه
من خودم الان خیلی شکم ندارم
دو روز دیگه وارد ماه هشتم میشم
بچه ام بریچ وزنشم ماشاالله خوبه

خیالم راحت شد چرا من با ۱۸ هفته شکمم عین قبله😂
منم مثل شما لاغر هستم اصلا شکم ندارم با اینکه شکم دومم🤦‍♀️

من فک میکردم شکم من کوچیکه

قبلاً شکم نداشتی.؟
نینی تون جنسیتش چیه

جنسیت چیه گلم

من با 18 هفته شکمم دو برابر توعه😂

خوبه اصلان شکم معلوم نیس تو این هفته

خوبه 😍

چند هفته ای

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق 💙 مامان فندوق 💙 هفته بیست‌ونهم بارداری