۱۲ پاسخ

منکه دوقلوعم همینقده
البته من لاغرم هستم خیلی۵۲کیلوام

عالیه عزیزم😍😍😍

من سر بارداری قبلی تا هفته ۳۴اصلا شکم نداشتم برای عکاسی ماه آخر هم خیلی کوچولو بود

سایز شکم فقط برمیگرده به ژنتیک ما خانوادگی همه مون شکمامون خیلی بزرگ میشه به اوج ترکیدن میرسه وزن بچه هامون پایین 😬

خوبه عزیز

والا خيليم قشنگه نزار ديگه چشمت ميكنن

من اصلا شکم نداشتم پامو که گذاشتم توی ماه هفت شکمم در اومد
الانم ماشاالله شکمت خوبه کوچیک نیست

سلام عزیزم خیلی هم عالی شکم اول دیرتر میاد جلو بعدش وزن بچه دقیقا هیچ ربطی به سایز شکم نداره

برای منم همینه.

خووبه ک کوچیکه چجوری میخوای جمعش کنی بعدش شکم هیچ ربطی نداره ب وزن بچه نداره اینو ب شوهرت بگو ، بگو هرچی شکمم بزرگتر بشه بعدش همینجوری میمونه ها اندامم بهم‌میریزه دیگ نمیگه🤣

برای هفتت خوبه گلم

نه بابا خوبه من مامانم سر داداشم اینقد شکمش کوچیک بود ولی وزنش داداشم ۳۲۰۰بود…من خودمم سر بارداری اولم۷ماهگی ب بعد خودشو نشون داد

سوال های مرتبط

مامان ♡آیـــــــــدا♡ مامان ♡آیـــــــــدا♡ ۵ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌وششم بارداری