خانما واکسن ۶ماهگی سخته؟؟از تجربیاتتون بگید

۸ پاسخ

برای دختر من که امروز روز اول سخت بود انشالله فردا وپس فردا خوبه

برا دختر من سخت بود

نه راحت بود

واسه من برعکس بود سخت تر از دو تا قبلیا بود

راحت تر از دوتای قبلی بود

امروز دخترم بايد بزنه
اميدوارم راحت باشه

واسه پسرمن که از ۴ماهگیش راحت تر بود.کمتر تب کرد و درد داشت

نه راحتر از دوتای قبلی هست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان دلارز مامان دلارز ۱۵ ماهگی
مامان اروند مامان اروند ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی