خانما واکسن ۶ماهگی چطور بود؟

۵ پاسخ

خپب بود یکم دخترم کلافه بود و نق میزد

پا درد دخترمو فقط اذیت میکرد

خیلی سخت بود واسه پسر من تب شدید
و کلا از بعد واکسن خیلی بی قرار تر شده الان پنج روزه میگذره ولی همچنان بیقراری هاش هست

برای پسر من مثل ۴ ماهگی بود

خوب شکرخدا پسرم اذیت نشده
زیاد گریه نکرد

سوال های مرتبط

مامان دخملی💓 مامان دخملی💓 ۱۴ ماهگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان ایرِن💚🤍❤️ مامان ایرِن💚🤍❤️ ۱۲ ماهگی