۴ پاسخ

بله ما دیروز زدیم الان هم درگیر تب و بی حالی و گریه دخترمیم

مگه واکسن ۶ ماهگی هس من شنیدم میگن ک دیگ نیس؟

یکم سنگینه، نسبت به واکسنای دیگه احتمال تبش بیشتره

فرق داره بنظرم من به بچم بی قراری کرد سه روز هم تب کرد لختش میکردم همش

سوال های مرتبط

مامان مامی کوچولو مامان مامی کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان اروند مامان اروند ۱۵ ماهگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان ایرِن💚🤍❤️ مامان ایرِن💚🤍❤️ ۱۲ ماهگی