قشنگا سلام
تجربتون از واکسن ۶ماهگی .....
چطور بود؟؟؟؟

۶ پاسخ

پسر من پس فردا واکسن داره🤦🏻‍♀️

صبحیه زدم تااالان شکرخدا بد نبود یکمی تب داشت که کنترله بالا نرفته

خوب بود
و اذیت نکرد

بسیارکم اشتها شده

تقریبا سبک بود بچم تب نکرد اما بی قراری داشت و نق میزد تا یک هفته و اینکه سر شیر خوردن خیلی ادیتم میکرد

با اجازه دوست عزیزم
🌸🌱آتلیه آنلاین دیلان 🌱🌸
بدون کوچکترین تغییر چهره.بالاترین کیفیت قابل چاپ 🌈✨ همراه نمونه کار
⭕با کمترین هزینه⭕
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. واتساپ. پیام دهید 💫⚡️
09931400960

سوال های مرتبط

مامان عسلی(ماهلین) مامان عسلی(ماهلین) ۱ سالگی
مامان اروند مامان اروند ۱۵ ماهگی
مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ مامان 𝒎𝒊𝒏𝒊 𝒊𝒍𝒊𝒚𝒂🤱🏻❤️ ۹ ماهگی
مامان ایرِن💚🤍❤️ مامان ایرِن💚🤍❤️ ۱۲ ماهگی
مامان مامی کوچولو مامان مامی کوچولو ۱۷ ماهگی