واکسن ۶ماهگی نی نی هاتون چطور بود؟

۹ پاسخ

خیلی سختت بود

از چهارماهگیی خیلییییی سبک تر بود

از ۴ ماهگی سبک تر بود دخترم تب نکرد اصلا ولی خب یکم بی قرار بود

خیلی سبک

خیلیییی بد

افتضاح
از دیروز که زده دردش اصلا ساکت نمیشه پاشو نمیتونه تکون بده خیلی درد داره تب داره مدام گریه و بی قراری

خیلی بد

خیلی خیلی سبک‌تر از چهار ماهگیه نگران نباش

راااحت ترین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان پرنسس نیلا مامان پرنسس نیلا ۱۲ ماهگی
مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 مامان 🎀 ℒ𝒾𝒶𝓃𝒶🎀 ۱۱ ماهگی