خانوما جواب آزمایش چطوره

تصویر
۲ پاسخ

اگ ازمایش قند باشه بالاست قندت

بالا هست خیلی 😣

سوال های مرتبط

مامان محدثه مامان محدثه ۱۰ ماهگی
مامان سلین وپسری💙💐 مامان سلین وپسری💙💐 ۳ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی
مامان مرسانا وبرسام مامان مرسانا وبرسام ۱۰ ماهگی
مامان پناه کوچولو🧸🫀 مامان پناه کوچولو🧸🫀 ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۲ ماهگی